Prelekcje

topowi polscy projektanci

Ignacy Trzewiczek, Adam Kwapiński, Przemysław Wojtkowiak, a na dokładkę najważniejsze polskie wydawnictwa planszówkowe (Czacha Games, Phalanx, Smart Flamingo) na jednej scenie podczas dwóch dni festiwalu! Całkowicie do Waszej dyspozycji i gotowi na ogień pytań! 

Przygotujcie pytania – nawet te niewygodne!

topowe wydawnictwa

Nasi prelegenci

Przemysław wojtkowiak

Przemysław Wojtkowiak – autor gier planszowych (m.in. rewelacyjnych i hitowych „Kronik Zamku Avel”, „Dungeons Legends” czy będącej w przedsprzedaży gry „Pergola”), mocno związany z wydawnictwem Rebel. Przemek poza zaprezentowaniem swojego najnowszego tytułu, będzie służył pomocą dla przyszłych autorów – jeżeli macie pytanie o własny prototyp, proces developmentu czy szczegóły wydawania autorskich planszówek będzie okazja na wypytanie o wszystkie niuanse pracy! 

Spotkanie poprowadzi Piotr Mularz. 

ignacy trzewiczek

Ignacy Trzewiczek – człowiek orkiestra. Założyciel wydawnictwa Portal Games, autor wielu planszówek (m.in. „Osadnicy: Narodziny Imperium”, „Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa”, „Robinson Crusoe: Przygoda na Przeklętej Wyspie”) oraz książek związanych z projektowaniem gier, ale nie tylko! Na 25-lecie wydawnictwa mogliście złapać „Gry z Charakterem”, czyli zbiór felietonów, który zabiera czytelnika w podróż po projektach, wydarzeniach i wyzwaniach składającymi się na gamerską codzienność. Poza prelekcją, spotkacie Ignacego przy tłumaczeniu prototypu gry „Bohemians” na stoisku Portal Games. 

Spotkanie poprowadzi Paweł Kaczmarek. 

Adam Kwapiński

Adam Kwapiński – twórca hitowego (na cały świat!) „Nemesisa”, a także „Frostpunka” czy „Lords of Hellas”, autor książki „Głowa pełna gier” (pozycji obowiązkowej dla przyszłych twórców planszówkowych). To brzmi imponująco! Ale czy wiecie, że Adam był współtwórcą Fabryki Gier Historycznych? Debiutancka gra pod tym szyldem to „W Zakładzie. Lubelski Lipiec ’80.”, gdzie akcja gry toczyła się w fabryce samochodów ciężarowych podczas strajków lubelskich w 1980. 

Spotkanie poprowadzi Paweł Kaczmarek. 

wojciech rzadek

Wojciech Rzadek – gracz, projektant gier i trener. Właściciel firmy ADMONDO tworzącej szkolenia, gry szkoleniowe i eventy, jak również wielkoformatowe gry dla dzieci. Twórca planszowej wersji ukochanego przez wielu Polaków Kangurka Kao. W ostatnich miesiącach mocno zaangażowany we współtworzenie gry „Zostań Prowadzącym Matura to Bzdura”, czyli imprezowej planszówki, w której wcielamy się w rolę prowadzącego kultowego programu MaturaToBzdura i przepytujemy znajomych, sprawdzając ich wiedzę z różnych kategorii (Matematyka, Przedmioty Ścisłe, Co było pierwsze?, Geografia, Język Polski oraz Zdrowie i Kulinaria). 

Spotkanie poprowadzi Paweł Kaczmarek. 

wydawnictwo czacha games

Czacha Games – działające już dekadę wydawnictwo gier planszowych w Polsce. Jak sami wspominają, pod koniec 2015 postanowili przekuć pasję do gier planszowych na grunt zawodowy. „Podpisaliśmy kilka umów licencyjnych i tak narodziło się wydawnictwo Czacha Games. Początki były trudne, ale z każdym miesiącem nabieraliśmy doświadczenia i poznawaliśmy wspaniałych ludzi, którzy służyli nam radą i konstruktywną krytyką.”. Dziś to jedno z najbardziej znaczących wydawnictw, które podzieli się swoimi planami wydawniczymi i aktualizacjami na drugą połowę 2025 roku. 

Spotkanie poprowadzi Tomasz Koźlik.

wydawnictwo Phalanx

Pewnego razu dwóch pasjonatów spotkało się nad planszą. Uwielbiali Empires in Arms oraz Paths of Glory. Wówczas narodziła się myśl, aby w Polsce pojawiło się więcej nowoczesnych gier. Ale kto mógłby się tym zająć? W taki sposób powstał sklep internetowy z grami Los Diablos Polacos, który z czasem stał się wydawnictwem Phalanx. Obecnie w portfolio znajduje się pokaźny katalog gier z mocnym tłem historycznym, w tym trzy zapowiedziane nowości: Punica, Conquest of Paradise oraz Hood: Troubles in Sherwood, które będzie można przetestować w Strefie Pokazowej Wystawców, a na spotkaniu dowiedzieć się o kolejnych planach na drugą połowę 2025 roku.

Spotkanie poprowadzi Piotr Mularz.

Nosacze RPG

Nosacze: Gra Fabularna to przełomowe RPG, którego zasady mieszczą się na jednej stronie A5, a samo przygotowanie rozgrywki zajmuje 10 minut! Jeżeli chcielibyście wejść w gry fabularne, ale nie lubicie długich instrukcji ani nie macie w planach siedzieć godzinami nad kartą postaci, to Nosacze będą dobrym wyborem. A o grze porozmawiacie z Szymonem Mazurem – autorem i ilustratorem Nosaczy, który opowie o tym dlaczego RPG są super! Jak namówicie Szymona to w pakiecie z podręcznikiem dostaniecie dedykowany rysunek autora!
 

Szymon Mazur nie potrzebuje prowadzącego 🙂

kartografia niepraktyczna

Kartografia Niepraktyczna to ręcznie rysowane mapy fantastycznych światów. Michał, założyciel profilu, stara się tworzyć mapy wiernie oddające dane uniwersum, a jednocześnie mające solidne oparcie w historii kartografii oraz pokrewnych jej dziedzin, używając do tego tradycyjnych przyrządów kreślarskich, takich jak rapidografy, grafiony, czy stalówki. Sam przyznaje, że najchętniej i najczęściej rysuje mapy na potrzeby różnych gier fabularnych. Kartograf będzie prowadził prelekcję ze szczerym spojrzeniem na mapy fantasy (na dobrych i złych przykładach) oraz panel dyskusyjny. W tym ostatnim wraz z Mistrzem Gry oraz Graczem RPG będą dyskutować o mapach jako narzędziach do tworzenia przygód w grach fabularnych. 

Kartograf Niepraktyczny nie potrzebuje prowadzącego 🙂

wydawnictwo smart flamingo

Smart Flamingo – pasjonaci, którzy są kompaktowym studiem twórczym, wydającym autorskie gry planszowe. Wspierają polskich twórców gier, prowadzą proces od pomysłu do wydania, bądź angażują się w wybrany etap produkcji. Jak sami podkreślają, koncentrują się na dwóch kategoriach gier: familijne + gry dla całej rodziny, w których radość odnajdzie każdy – zarówno dziecko, osoba nie grająca, jak też osoba wybierająca na co dzień zaawansowane tytuły, a także gry zaawansowane dla tych, którzy nie boją się dłuższej instrukcji bądź rozgrywki. Na stoisku Smart Flamingo spotkacie autora, który będzie pokazywał grę „Primal Hex”, a na spotkaniu wypytacie resztę ekipy jak wydaje się w Polsce własne gry planszowe.

Spotkanie poprowadzi Tomasz Koźlik.

Polskie stowarzyszenie puzzlowe

Jak wyglądają mistrzostwa świata w układaniu puzzli? Jak zawodnicy się do nich przygotowują i czy istnieją metody na szybkie układanie puzzli? A przede wszystkim, co skłoniło naszych medalistów do udziału w tego typu rywalizacji? Na puzzlowym panelu odpowiedzi udzielą: Krystian Niedziela, który trenuje układanie puzzli na czas, co zaowocowało zdobyciem 3. miejsca na Mistrzostwach Świata w Valladolid w Hiszpanii, Joanna Kołcun – inicjatorka Wrocławskich Spotkań Puzzlowych, gdzie łączy ludzi poprzez wspólne układanie puzzli oraz założycielka firmy Szybkie Puzzle, która organizuje konkursy online w układaniu puzzli na czas. Uzupełnieniem składu jest Joanna Woźniakiewicz, która we wrześniu 2024 założyła Polskie Stowarzyszenie Puzzlowe, które znacząco zacieśnia więzi między ludźmi z całej Polski.

Spotkanie poprowadzi Ania Koźlik.

marek z kanału "tryb solo"

Marek Weihberg – czyli najbardziej znany gracz solo, który poza planszówkami pasjonuje się również fotografią (i to od ponad 20 lat!). Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi wydawnictwami, w tym Cephalofair Games, Mindclash Games, Lucky Duck Games, Ludus Magnus Studio, Awaken Realms, Steamforged Games, Galakta, Portal Games, Rebel and inni. Jeżeli chcecie wypytać Marka o początki kanału „Tryb Solo”, a przede wszystkim od jakiej planszówki rozpocząć solo-granie i który tytuł jest w jego prywatnej topce, to będzie ku temu okazja!

Spotkanie poprowadzi Ania Koźlik.

Bukanier - gry terenowe

Co to jest gra terenowa i na czym polega proces jej projektowania? W jakim celu tworzymy gry terenowe i kto jest ich odbiorcą? Co to znaczy „zadanie” w grze terenowej? A przede wszystkim jakich narzędzi użyć do zaprojektowania dobrej gry? Dużo pytań i… dużo odpowiedzi! Bukanier to ekipa, która specjalizuje się w grach terenowych oraz wieloosobowych (może brać w nich udział nawet 20-50 osób jednocześnie – oczywiście w zależności od formy). Tym razem Bukanier zaskoczy prelekcją, w której opowiedzą jak zaprojektować grę terenową w sposób czytelny dla gracza. Całość będzie omówiona na przykładzie gotowej gry terenowej (Łódź rejon ulicy Piotrkowskiej).

Spotkanie poprowadzi ekipa Bukanier.

Harmonogram

12:00

Przemysław Wojtkowiak - Spotkanie z autorem

Piotr Mularz, Planszowe Newsy

12:00 - 13:30

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Przemysław Wojtkowiak – autor gier planszowych (m.in. rewelacyjnych i hitowych „Kronik Zamku Avel”, „Dungeons Legends” czy będącej w przedsprzedaży gry „Pergola”), mocno związany z wydawnictwem Rebel.

Przemysław Wojtkowiak - Spotkanie z autorem

Piotr Mularz, Planszowe Newsy
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie
12:00 - 13:30
Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro
Przemysław Wojtkowiak – autor gier planszowych (m.in. rewelacyjnych i hitowych „Kronik Zamku Avel”, „Dungeons Legends” czy będącej w przedsprzedaży gry „Pergola”), mocno związany z wydawnictwem Rebel.
13:30

Ignacy Trzewiczek - spotkanie z autorem

Paweł Kaczmarek, Geek Factor

13:30 - 15:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Ignacy Trzewiczek – człowiek orkiestra. Założyciel wydawnictwa Portal Games, autor wielu planszówek (m.in. „Robinson Crusoe: Przygoda na Przeklętej Wyspie”) oraz książek związanych z projektowaniem gier, ale nie tylko! Ignacy na prelekcji spróbuje odpowiedzieć na pytanie: „jak wydaje się hity planszówkowe?”.

Ignacy Trzewiczek - spotkanie z autorem

Paweł Kaczmarek, Geek Factor
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie

13:30 - 15:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Ignacy Trzewiczek – człowiek orkiestra. Założyciel wydawnictwa Portal Games, autor wielu planszówek (m.in. „Robinson Crusoe: Przygoda na Przeklętej Wyspie”) oraz książek związanych z projektowaniem gier, ale nie tylko! Ignacy na prelekcji spróbuje odpowiedzieć na pytanie: „jak wydaje się hity planszówkowe?”.
15:00

Adam Kwapiński - spotkanie z autorem

Paweł Kaczmarek, Geek Factor

15:00 - 16:30

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Adam Kwapiński – twórca hitowego (na cały świat!) „Nemesisa”, a także „Frostpunka” czy „Lords of Hellas”, autor książki „Głowa pełna gier” (pozycji obowiązkowej dla przyszłych twórców planszówkowych). To brzmi imponująco! Adam będzie do Waszej dyspozycji i skonfrontuje się ze wszystkimi Waszymi pytaniami!

Adam Kwapiński - spotkanie z autorem

Paweł Kaczmarek, Geek Factor
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie
15:00 - 16:30
Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro
Adam Kwapiński – twórca hitowego (na cały świat!) „Nemesisa”, a także „Frostpunka” czy „Lords of Hellas”, autor książki „Głowa pełna gier” (pozycji obowiązkowej dla przyszłych twórców planszówkowych). To brzmi imponująco! Adam będzie do Waszej dyspozycji i skonfrontuje się ze wszystkimi Waszymi pytaniami!
16:30

Wojciech Rzadek - spotkanie z autorem

Paweł Kaczmarek, Geek Factor

16:30 - 18:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Wojciech Rzadek – gracz, projektant gier i trener. Właściciel firmy ADMONDO tworzącej szkolenia, gry szkoleniowe i eventy, jak również wielkoformatowe gry dla dzieci. Twórca planszowej wersji Kangurka Kao. W ostatnich miesiącach mocno zaangażowany we współtworzenie gry „Zostań Prowadzącym Matura to Bzdura”.

Wojciech Rzadek - spotkanie z autorem

Paweł Kaczmarek, Geek Factor
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie

16:30 - 18:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Wojciech Rzadek – gracz, projektant gier i trener. Właściciel firmy ADMONDO tworzącej szkolenia, gry szkoleniowe i eventy, jak również wielkoformatowe gry dla dzieci. Twórca planszowej wersji Kangurka Kao. W ostatnich miesiącach mocno zaangażowany we współtworzenie gry „Zostań Prowadzącym Matura to Bzdura”.
18:00

Czacha Games - spotkanie z wydawnictwem

Tomasz Koźlik, Planszowańsko

18:00 - 19:30

Centrum Komiksu i Narracji Interakywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Czacha Games – działające już dekadę wydawnictwo gier planszowych w Polsce. Jak sami wspominają, pod koniec 2015 postanowili przekuć pasję na grunt zawodowy. Dziś to jedno z najbardziej znaczących wydawnictw, które podzieli się swoimi planami wydawniczymi na drugą połowę 2025 roku.

Czacha Games - spotkanie z wydawnictwem

Tomasz Koźlik, Planszowańsko
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie
18:00 - 19:30
Centrum Komiksu i Narracji Interakywnej, drugie piętro
Czacha Games – działające już dekadę wydawnictwo gier planszowych w Polsce. Jak sami wspominają, pod koniec 2015 postanowili przekuć pasję na grunt zawodowy. Dziś to jedno z najbardziej znaczących wydawnictw, które podzieli się swoimi planami wydawniczymi na drugą połowę 2025 roku.
19:30

Phalanx - spotkanie z wydawnictwem

Piotr Mularz, Planszowe Newsy

19:30 - 21:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Phalanx – w portfolio wydawcy znajduje się katalog gier z mocnym tłem historycznym, w tym trzy zapowiedziane nowości: Punica, Conquest of Paradise oraz Hood: Troubles in Sherwood, które będzie można przetestować w Strefie Pokazowej Wystawców, a na spotkaniu dowiedzieć się o planach na drugą połowę 2025 roku.

Phalanx - spotkanie z wydawnictwem

Piotr Mularz, Planszowe Newsy
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie

19:30 - 21:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Phalanx – w portfolio wydawcy znajduje się katalog gier z mocnym tłem historycznym, w tym trzy zapowiedziane nowości: Punica, Conquest of Paradise oraz Hood: Troubles in Sherwood, które będzie można przetestować w Strefie Pokazowej Wystawców, a na spotkaniu dowiedzieć się o planach na drugą połowę 2025 roku.
21:00

Szymon Mazur - spotkanie z autorem Nosaczy RPG

Szymon Mazur, Nosacze

21:00 - 22:30

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Nosacze: Gra Fabularna to przełomowe RPG, którego zasady mieszczą się na jednej stronie A5, a samo przygotowanie rozgrywki zajmuje 10 minut! O grze porozmawiacie z Szymonem Mazurem – autorem i ilustratorem Nosaczy, który opowie o tym dlaczego RPG są super!

Szymon Mazur - spotkanie z autorem Nosaczy RPG

Szymon Mazur, Nosacze
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie
21:00 - 22:30
Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro
Nosacze: Gra Fabularna to przełomowe RPG, którego zasady mieszczą się na jednej stronie A5, a samo przygotowanie rozgrywki zajmuje 10 minut! O grze porozmawiacie z Szymonem Mazurem – autorem i ilustratorem Nosaczy, który opowie o tym dlaczego RPG są super!
11:00

Bukanier - prelekcja o tworzeniu gier terenowych

Ekipa Bukanier

11:00 - 12:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Co to jest gra terenowa i na czym polega proces jej projektowania? Jakich narzędzi użyć do zaprojektowania dobrej gry? Bukanier to ekipa, która specjalizuje się w grach terenowych oraz wieloosobowych, a tym razem zaskoczy prelekcją, w której podpowiedzą jak zaprojektować grę w sposób czytelny dla gracza.

Bukanier - prelekcja o tworzeniu gier terenowych

Ekipa Bukanier
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie

11:00 - 12:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Co to jest gra terenowa i na czym polega proces jej projektowania? Jakich narzędzi użyć do zaprojektowania dobrej gry? Bukanier to ekipa, która specjalizuje się w grach terenowych oraz wieloosobowych, a tym razem zaskoczy prelekcją, w której podpowiedzą jak zaprojektować grę w sposób czytelny dla gracza.
12:00

Kartograf Niepraktyczny, Mistrz Gry oraz Gracz RPG - Panel Dyskusyjny

Kartograf Niepraktyczny

12:00 - 13:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Kartografia Niepraktyczna to ręcznie rysowane mapy fantastycznych światów, ale tym razem posłużą jako punkt wyjścia do dyskusji pomiędzy Twórcą map, Mistrzem Gry oraz Graczem RPG. Trójka prelegentów rozpocznie debatę o mapach jako narzędziach do tworzenia przygód w grach fabularnych.

Kartograf Niepraktyczny, Mistrz Gry oraz Gracz RPG - Panel Dyskusyjny

Kartograf Niepraktyczny
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie
12:00 - 13:00
Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro
Kartografia Niepraktyczna to ręcznie rysowane mapy fantastycznych światów, ale tym razem posłużą jako punkt wyjścia do dyskusji pomiędzy Twórcą map, Mistrzem Gry oraz Graczem RPG. Trójka prelegentów rozpocznie debatę o mapach jako narzędziach do tworzenia przygód w grach fabularnych.
13:00

Smart Flamingo - spotkanie z wydawnictwem

Tomasz Koźlik, Planszowańsko

13:00 - 14:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Smart Flamingo – pasjonaci, którzy są kompaktowym studiem twórczym, wydającym autorskie gry planszowe. Na stoisku Smart Flamingo spotkacie autora, który będzie pokazywał własny tytuł „Primal Hex”, a na spotkaniu wypytacie resztę ekipy jak wydaje się w Polsce autorskie gry planszowe.

Smart Flamingo - spotkanie z wydawnictwem

Tomasz Koźlik, Planszowańsko
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie

13:00 - 14:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Smart Flamingo – pasjonaci, którzy są kompaktowym studiem twórczym, wydającym autorskie gry planszowe. Na stoisku Smart Flamingo spotkacie autora, który będzie pokazywał własny tytuł „Primal Hex”, a na spotkaniu wypytacie resztę ekipy jak wydaje się w Polsce autorskie gry planszowe.
14:00

Polskie Stowarzyszenie Puzzlowe - spotkanie z przedstawicielami

Ania Koźlik, Planszowańsko

14:00 - 15:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Jak wyglądają zawody w układaniu puzzli? Czy są metody na szybkie puzzlowanie? Odpowiedzą: Krystian Niedziela – laureat 3. miejsca na Mistrzostwach Świata, Joanna Kołcun – inicjatorka Wrocławskich Spotkań Puzzlowych i Joanna Woźniakiewicz – założycielka Polskiego Stowarzyszenia Puzzlowego.

Polskie Stowarzyszenie Puzzlowe - spotkanie z przedstawicielami

Ania Koźlik, Planszowańsko
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie
14:00 - 15:00
Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro
Jak wyglądają zawody w układaniu puzzli? Czy są metody na szybkie puzzlowanie? Odpowiedzą: Krystian Niedziela – laureat 3. miejsca na Mistrzostwach Świata, Joanna Kołcun – inicjatorka Wrocławskich Spotkań Puzzlowych i Joanna Woźniakiewicz – założycielka Polskiego Stowarzyszenia Puzzlowego.
15:00

Kartografia Niepraktyczna - czy fantastyczne światy potrzebują dobrych map?

Kartograf Niepraktyczny

15:00 - 16:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Podczas prelekcji porozmawiamy o roli map w budowaniu immersji, organizowaniu przestrzeni narracyjnej oraz nadawaniu historii większej głębi i wiarygodności. Omówimy także cechy dobrej mapy, wspomnimy najczęstsze błędy map fantastycznych oraz podpowiemy jak ich unikać w kreowaniu przygody.

Kartografia Niepraktyczna - czy fantastyczne światy potrzebują dobrych map?

Kartograf Niepraktyczny
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie

15:00 - 16:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Podczas prelekcji porozmawiamy o roli map w budowaniu immersji, organizowaniu przestrzeni narracyjnej oraz nadawaniu historii większej głębi i wiarygodności. Omówimy także cechy dobrej mapy, wspomnimy najczęstsze błędy map fantastycznych oraz podpowiemy jak ich unikać w kreowaniu przygody.
16:00

Marek z kanału "Tryb Solo" - rozmowa o graniu w pojedynkę

Ania Koźlik, Planszowańsko

16:00 - 17:00

Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro

Rodzaj wydarzenia

Spotkanie

Porozmawiamy z Markiem Weihbergiem, twórcą „Trybu Solo” – profilu poświęconego planszówkom dla jednej osoby. Marek od lat pokazuje, że granie solo to nie tylko plan B, ale sposób na świetną zabawę, rozwój i relaks. Opowie o tym, jak wygląda świat jednoosobowych rozgrywek i jakie gry poleca szczególnie.

Marek z kanału "Tryb Solo" - rozmowa o graniu w pojedynkę

Ania Koźlik, Planszowańsko
Rodzaj wydarzenia
Spotkanie
16:00 - 17:00
Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, drugie piętro
Porozmawiamy z Markiem Weihbergiem, twórcą „Trybu Solo” – profilu poświęconego planszówkom dla jednej osoby. Marek od lat pokazuje, że granie solo to nie tylko plan B, ale sposób na świetną zabawę, rozwój i relaks. Opowie o tym, jak wygląda świat jednoosobowych rozgrywek i jakie gry poleca szczególnie.

FAQ

Oto odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań.

Wszystkie prelekcje odbywają się w Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej na II piętrze. 

Pewnie – szczególnie otwarty na prototypy jest Przemysław Wojtkowiak, który szczególnie na swoją prelekcję zaprasza początkujących twórców. 

Na pewno! Każde spotkanie trwa 1,5 godziny, w trakcie której jest specjalnie wydzielony czas dla gości na autografy, przybijanie piątek i wspólne zdjęcia.

Zbierz ekipę i kup swój
bilet już teraz!